miércoles, enero 24, 2007

Dexenere

Isto dexenerou, dexenerou ata tal punto que non pode dexenerar máis, este dexenere está xerando que dexenerando o xeramento da orde xeral xeremos unha xeración de xeradores.


Vamos, que o puto blogg está quedando como unha puta merda, aínda que o de arriba non queira dicir iso as palabras non son as correctas, senón as que me saíron agora mesmo e por facer o chiste

3 Comments:

Blogger Sesos de mono said...

O que dexenerou foi o Xabarin Club

miércoles, 24 enero, 2007  
Blogger Monito Efervescente Ninja Plus Ranger said...

Por culpa miña
Sintoo.

A cutre-plataforma polo cambio do Xabarín axudou en gran medida lugar ao novo Xabarín. Seino porque o sei, que o sei eu.(Home, sempre é mellor que a puta mierda sen series que había ata agora, pero o mangaaaa).

Tamén é culpa miña o que lle pasa ao blog.
Volverei XA. O Blog renacerá. Sinto o sucedido.

Nonte poñas dramático, so mierdas.

jueves, 25 enero, 2007  
Blogger Monito Efervescente Ninja Plus Ranger said...

Volveré mañana en el corcel del Viento.
Volveré. Y cuando vuelva, vosotros os estaréis yendo:
Vosotros los alcabaleros de la muerte, los centuriones en acecho bajo la gran ojiva de la puerta, los constructores de ataúdes que al medir el cuerpo amarillo de los que se van, con la cinta de metro y medio de los alfayates, decís siempre: ¡Cómo crecen los muertos! ¡Oh, sí! Los muertos crecen. El último traje que se hicieron al amortajarlos ya les viene pequeño.
Crecen. Y apenas los entierran rompen los tablones de pino y los catafalcos de acero; crecen después en la tumba, fuera de la caja, abren la tierra como las semillas del centeno y ya, bajo el sol y la lluvia, en el aire, sueltos, y sin raíces, siguen y siguen creciendo.
Yo me voy a crecer con los muertos.
Volveré mañana en el corcel del Viento.
Volveré, ¡Y volveré crecido! Entonces vosotros que os estaréis yendo no me conoceréis. Mas cuando nos crucemos en el puente, yo os diré con la mano:

¡Adiós, alcabaleros, centuriones, sepultureros!...

A crecer, a crecer,

a la tierra otra vez...

al agua,

al sol,

al Viento... al Viento...

¡Otra vez al Viento!

diormio que bonito carallo!!

jueves, 25 enero, 2007  

Publicar un comentario

<< Home