sábado, noviembre 04, 2006

TEÑO MONO DE POSTEAR...sei que levo tempo sen facelo, e fai que me sinta mal, asi que comentarei un par de cousiñas interesantes(ao meu modo de ver, quen non queira, non mire)

1º non podo evitar falar do meu amigo, o meu amigo Wanda, o peixe Wanda, que grande é o peixe Wanda...
explícome, estaba eu chafullando no ubuntu(sipe, son pro-linux) e atopei unha "aplicacion" para engadir á barra de ferramentas que é un peixe(chamado Wanda) que se fas click nel, di unha frase, normalmente citas de escritores e tal, ou prediccións en plan horóscopo...etc(en inglés todas), moitas das citas son de Mark Twain, JRR Tolkien...

Aqui vos deixo algunhas das cousas que me soltou Wanda nestes días que levo con el.

-o outro día cando encendin o pc dinlle e dixo:
"You will be attacked by a beast who has the body of a wolf, the tail of a lion, and the face of Donald Duck." interesante, verdade??

- un exemplo dun "chiste" made in Wanda:
Q: What's a light-year?
A: One-third less calories than a regular year.
(todo un alarde de chispa e inxenio, non si?)
-e para rematar, un consello dos ultimos que me deu, que m,e gustou moito(se non vos gusta, súdama xD)
"Do not overtax your powers."

ben, igual vos parece que Wanda, o peixe, é unha merda, pero enton é porque non o vichedes en acción, e sodes uns pailarocos.

2º punto do día!(beeeeeeeeeeeeeeeeeen....¬¬) simplemente quero recordarvos unha cousa, Chuck Norris existe, vixíanos a todos, e pode matarnos sen que nos enteremos cando lle pete, cos seus puños, mediante unha patada xiratoria, ou(se se trata dun elexido) pode recurrir á tecnica do cú(véxanse os comics de Chuck) que tantos anos(ou "anos"?) lle levou dominar.
Olliño con Chuck, ainda que se é a súa intencioón eliminarvos, vaino a conseguir.

RESUMINDO: " Se Chuck quere, si; se non quere, NON"

isto é todo por hoxe, ata a próxima, non ides ser felices(a felicidade só pode ser temporal), espero que vos dedes conta diso dunha puta vez, ala, "be water, my friends" ;)