lunes, enero 29, 2007

uuUUUuuUUuUUuuUUuUUuuUuuUuuUUUUuuuuUUU

hai que ver canto me aburro...pis pun paf
porque vamos, que estea a escribir esta entrada no blog di moito do meu aburrimento
jurlípedos galopantes(ou cabalgantes, douvos a escoller a que máis vos guste, hai que ver que bondadoso que son...juas)

chinguitongui

e bueno, exames exames exames....que aleghría máis enorrrrrrrrme...orme orme orme

e agora farei un breve comentario sobre o estado da metafísica subalterna dos catro soles exponenciais da tartaruga sifilítica do tibet:

MANDA GÜEVOS!

ben, continuaremos agora ca nosa programación habitual:

"sen dúbida estamos ante un caso moi peculiar....sisisisisi....interesante....
e aínda non mo consigo explicar...
pero o meu cerebro traballa constantemente en busca dunha solución...sisisisi
ardua tarea á que se ve sometido...
as poucas solucións que se lle ocorreron ata o momento desafían toda lóxica...
e polo tanto deberon ser eliminadas da miña mente, non podemos permitir que quede ahí esa merda pensativa...por suposto que non! só faltaba eso, é que só tocaría a moral!
córta xa, paspán! que tas facendo o ridículo no medio do escenario!
BUUUUUU FORAAAAAAAAA!!!INCÚRCURO!!!!!
pero realmente curioso....nunca pensei que me atoparía ante algo semellante na miña vida...
evidentemente, non me vou queixar, pois éche un gran privilexio....sisisisisi....

así e todo menos mal."